a good-looking boy

Hey! Fiiifän, nu har jag precis slagit upp ett par spanskaord och kollat på matakuten, den där skolmaten börjar ju nästan likna våran nu, bra jobbat melker ;).

Imorgon blir det spanska på morgonen och sen ska vi ha svenska och titta på någon film. Sedan äter vi av den goda lunchen för att sedan bege oss hem till Moa, ja..... åtminstone jag och hon ska väl dit. Det blir riktigt mysigt, har inte varit där på jag vet inte hur länge! Så det blir riktigt superkul att få se sitt fjärde hem :).

Nu tänkte jag kolla på nåt avsnitt av Andra Avenyn eller nåt. JA, jag följer det och jag tycker det är sjukt bra. Så.

(Okej LITE pinsamt)

Puss och sov jättegott allihop och ta inte för många sömntabletter!

Kommentarer
Postat av: Saris

andra avenyn är INTE pinsamt! :)

2008-11-10 @ 22:29:35
URL: http://s91.blogg.se/
Postat av: idaa

haha jag följer det också (a)

2008-11-11 @ 00:09:31
URL: http://idaagillegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0