äntligen fredag

Sitter i smipkorideroren på Rosendalsgymnasiet bland mina klasskamrater. Och äntligen är det fredag. Snart är det lunch och efter det är det bara idrott kvar. Skönt! Jag hade sjukt svårt att somna igårkväll och så när jag kommer till skolan så säger jättemånga att de också hade sömnproblem, och de beror på fullmånen. Jag har aldrig blivit påverkade av det men jag vet att mamma har blivit det så det kanske kommer med åldern. Höhö..... Men det var lite obehagligt i alla fall, är så trött nu också bara för att jag inte kunde sova. Onödigt av månen att göra så mot oss faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Karolina

Nej är det sant :o jag hade också sömnproblem igår kväll och jag har aldrig påverkats av månen... läskigt! ;o

2008-11-14 @ 15:56:17
Postat av: Maria

Du också..... haha nej men jag tycker verkligen det är läskigt!! Varför liksom :O

2008-11-14 @ 16:46:40
URL: http://mariakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0