chic

Skakis i benen är jag efter provet. Det var svårt och jag vet verkligen inte hur det gick. Menmen, man lever ju såatt det känns perfekt. Efter provet och lunchen i skolan gick jag, moa och sara hem till moa och maserade varandra, det borde man göra oftare. Och så drack vi kaffe och hade djupa samtal som vi är experter på. Ikväll blir det skivstång, ska bli mucho kul, verkligen längesen jag körde det nu. Kanske är supersvag!

Imorgon är det fredag, va skönt! Och då flyttar bruttan/malin till sthlm, bangar inte.


Kommentarer
Postat av: malin

KOM OCH HÄLSA PÅ MIG <3

2008-11-13 @ 18:20:12
URL: http://dontshednotears.blogg.se/
Postat av: MOA

Klart vi göööör!

2008-11-13 @ 22:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0