det är 15 grader varmt ute!

Hej på er!

Igår var jag som sagt och åt buffé med några från klassen och det var jättegott, både sushi och taia. Och så mysigt så. När vi var mätta och belåtna så kilade vi upp till Lina som bor mitt i stan, smidigt och bra! Där blev både livat och mysigt.

Idag har jag redan varit på både Bauhaus och Friskis och jobbat. Innan jobbet var jag och pappa på Bauhaus för att köpa nytt golv. Det vi köpte på IKEA var tydligen inte tillräckligt bra oh hållbart så vi slog till på nåt bättre om jag förstod det rätt. Förresten så har jag glömt och säga: Jag har blivit värd istället för barnvakt på friskis, känns väldigt skönt, har ju varit barnvakt så länge nu!

Idag är det lördag och jag har inte några speciella planer, det känns väldigt skönt! OCH SÅ ÄR VI LEDIGA PÅ MÅNDAG! För det är IG-dag, eller de som måste göra prov är ju inte det men jag är det.


Det var ju party HAHA

Kommentarer
Postat av: Sara

det är kul att köpa läsk med dej! HÖHÖ

2008-11-15 @ 13:38:18
URL: http://s91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0