GRATTIS!

Idag fyller mamma år så jag gick upp och gjorde lite extra kaffe, en fruktsallad med keso och nötter och en macka till henne. Tog fram presenterna och väkte Annika och så började vi sjunga. Haha, inte så bra, vi slutade direkt ungefär men hon blev väldigt glad ändå.



Av mig fick hon fyra stycken svarta, runda bordsunderlägg från Indiska. Gröna servetter (passar till köket) och en ljuslykta från Village.

Ikväll ska vi ha lite middag här hemma med mormor och hon ska baka sin traditionella värmlandstårta tror jag hon kallar den. Det är med mandlar och lite krispig sådär om jag miss rätt. Den ska jag slå till på, dagen till ära.

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Sugen på att vinna lite fina smycken som en extra julklapp? :)



Kolla in tävlingen genom att klicka på länken nedan:

http://www.jessi.se/2008/november/nu-kan-du-vinna-fina-julklappar.html



Ha en bra dag!

2008-11-19 @ 13:18:08
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0