julmarknad

Hey. Idag har jag jobbat/hjälpt till på julmarknaden och lite event som hände på stan. Det var mysigt och så fick man ju ett presentkort också för insatsen. Danny spelade också på slutet, massa folk på det nya dragarbrunstorget, kul men kallt!

Nu ska jag göra mig iordning och sedan ta mig till bussen och till Madde, där också Mallan är. Mathilda kommer till kvällen också, kul! Och sen kanske Hannah och Moa? Vi tänkte umgås och mysa lite i alla fall. Ska hem rätt så tidigt för att jag ska jobba imorgon. Och sen ska jag till Moa på adventsfika. Va mysigt det ska bli med december månad!

Kommentarer
Postat av: johanna

å, fin bild!

2008-11-29 @ 18:24:44
URL: http://hape.blogg.se/
Postat av: Moa

Mysigt att du kommer imorgon baby!

2008-11-29 @ 19:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0