looking for a reward


Hello babes!
Man blir verkligen helt slut av måndagar! Men när det är över så är man lite stolt, och det ska man få vara efter starten på veckan. För nu kommer den bara rulla på och snart är det helg igen. Gud vad tiden går fort igentligen. Det är sjukt. Snart är det jul, jag lovar. När jag kom hem exprimenterade jag vid spisen, gjorde en tomat-böngryta med pasta. Det blev riktigt gott, så det kan jag också vara stolt över. Hehe.

Nu har jag gjort lite skolarbete som är avklarat, har lite kvar som jag säkert kommer göra i sista sekunden. Men allt kan man ju inte vara bra på.

Ta det chill alla där ute, hörs säkert mer ikväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tack skitsnygga kläder assa !

2008-11-10 @ 18:44:59
URL: http://nellyisacson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din tisha idag alltså :) / Moa

2008-11-10 @ 21:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0