mysig fillt

En värmande filt över kroppen med tv:n på. Så står det till just nu. Snart ska jag äta grönsaker och potatis i ugn med kyckling, hoppas det blir gott. Det tror jag. I eftermiddags var jag med pappa till Bauhaus och handlade färg till tak och väggar och lite smågrejer. Vi kollade på golv också och köpte ett paket för att se om det passade. Så imorgon hämtar pappa mig och Annika här klockan halv tio och så åker vi till lägenheten. Gud va kul det ska bli att göra om rummet till mitt!

Är det någon som har något tips på någon rolig/annorlunda inredning (till väggar/skåp/bord/soffa/vad-som-helst)?


Kommentarer
Postat av: Anna

Mmm låter gott med kyckling :)

2008-11-09 @ 15:54:06
URL: http://aannapannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0