öppen brasa

Hej!

Idag har jag städat hos min mormor, det har Moa med. Det var ju väldigt lämpligt att de behövde hjälp samtidigt då jag sov över hos Moa. Så efter att vi hade ätit en god röra till frukost så tog vi oss ut i den kalla kylan med cyklarna till våra mormödrar. Jag har nu varit där i fyra timmar!! Städade massor och så gjorde vi en god lunch - köttfärsbiffar med kokt potatis och morötter och min sallad. Det var väldigt gott och "mormigt".





Mamma har gjort en varm öppen brasa här i lägenheten, det är jättemysigt verkligen! Jag är helt slut i benen så jag orkar inte göra mer än att sitta här faktiskt. Egentligen behöver jag ringa Madeleine den fejn och meddela att jag nog stannar hemma ikväll pga av trötthet och jobb imorgon. Problemet är bara att jag satte mig så skönt här att jag inte orkar/har lust att resa mig. Jobbigt det där. Eller kanske rättare sagt: dagens i-landsproblem.

Kommentarer
Postat av: malin

oj vad mkt snö ni har :O

2008-11-23 @ 19:05:41
URL: http://dontshednotears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0