otroligt trött i både armar och ben

Nu är jag hemma hos mamma igen. Golvet blev nästan klart hos pappa, han ska göra resten ikväll. Den här gången blev det snyggt och enkelt att lägga. Det vill säga -  mycket bättre. Det är roligt!

 
En liten sjuvkik hur det blev/kommer bli

Mami håller på med maten så ska äta snart, är superhungrig. Efter det ska hon jag och Annika gå på bio. Kommer inte ihåg vad det hette men hoppas den är bra. Sen var det ju kanske tänkt att vi skulle till Linnea men jag vet inte om jag orkar. Kanske ska prioritera att vila så man orkar med veckan som Moa gav mig råd om. Det kommer ju från en sådan klok person så man nästan ska lita på henne. Eller vad säger ni?

Hoppas det är trevligt på söder Malin. Snart måste vi komma och hälsa på och härja hos dig!

Kommentarer
Postat av: Den kloke

Klart vi ska härja ner det hos Mlin snart! :) saknar sthlm-dagar! vi måste träffa Paula då med har vi bestämt! två flugor i en smäll...varför inte en tredje också. kussie

2008-11-16 @ 17:27:08
Postat av: malin

ja men ta med er paula och kom hit och fika haha :) juste smarr, precis när du har fyllt 18 så lär du komma hit så ska du och jag gå ut (båda är krogenmyndiga :D) och röja gärnet! du fyller ju 4e eller hur? så jag tror vi är här en vecka till ungefär så dt får bli jättesnabbt efter att du har fyllt :)

2008-11-16 @ 18:12:16
URL: http://dontshednotears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0