prosit

Tjo bre! Hoppas din dag har varit superbra! Min dag har varit lång. Åkte aldrig hem till Moa så vi stannade i skolan och pluggade diverse ämnen. Kom hem sjukt sent idag, halv sex typ. Inte riktigt acceptalelt alltså ..

Jag har ett dilemma, jag är lite/mycket (ädras jättesnabbt) förkyld och fick just lock för örat... Ska jag träna eller inte? Det är väl bara om man har feber man ska hoppa över träningen? Fast i och för sig sa idrottskandidaten så fint att man skulle följa sin kropp. Nu känner jag mig rätt sliten så det kanske är bättre att hoppa träningen. (Nu fick jag ont i huvudet också... ååh) Kanske är det bättre att gå ut på en promenad istället. Eller så tränar jag bara som vanligt. Ja, som sagt, dilemma.

Imorgon är det engelskatest och svenska"uppsats" och på torsdag är det matteprov, sen är det rätt lugnt. Så efter torsdag kan man alltså andas ut. SKÖNT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0