råslöa kan man kalla det + råcoola bilder

Tjo bre! Nu ligger jag verkligen och råslöar, lyssnar på Coldplay och sysslar inte med någonting nyttigt alls. Men det tycker jag att jag är värd eftersom jag har gjort samhällskunksapsarbetet så fint. Och hjälpt Sara med det. Kanske ska bjuda på lite pics av alla olika slag. A ver:



Ett år sen - vi släpper loss


Jag och Madde i somras hos Moe


Moa och jag i olika sinnesstämningar (väldigt mycket dricka var inblandat här såg jag nu)


Saknar den här tjejen grymt - snart blir det party Paula!!!


Snyggosarna Mathilda och Moa på sista april


På resande fot


På maddes landställe - supermysigt


Gillar verkligen den här bilden. På Moas sommarställe i blekinge.

HA DET SUPER!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina och härliga bilder :)

2008-11-10 @ 17:47:10
URL: http://nellyisacson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0