sex drugs and rock n' roll


Idag var en lagom trevlig dag i skolan, två lektioner - Etik och livsfrågor samt samhällskunskap där vi fick tillbaka proven vi gjorde för flera flera veckor sedan! Efter lunchen var det bara idrottsteori kvar, det var chill (även fast vi f.d idrottsklassare hade sett den där filmen en aning många gånger för mycket).

Efter skolan åkte jag ner på stan. Med mig hade jag Sara och Emily var även med en stund. Jag köpte tillslut svarta spetsstrumpbyxor som jag så långe har velat ha. Från Rut m fl. kommer de faktiskt ifrån, jag har nog aldrig köpt något därifrån. Men de var vrälsnygga och inte så fasligt dyra så jag bangade inte. BANGA INTE DÅ



Efter att vi hade gått runt en HEL del, hade ont i fötterna efter en massa klackgång och sett allmänt fashion ut så bestämde vi oss för att sätta oss på något fik. Det blev Wayne´s och jag provade deras Chailatte vilket jag aldrig har gjort. Och den var sjuhukligt god! Verkligen! Sara slog till på en apelsin.

Nu sitter jag och knaprar/vräker i mig pistagenötter - mycket gott. Och så har jag en tidning att se fram emot, plus att jag har nåra chasewnötter också. Det blir alltså hemmakväll ikväll, superhärligt!

Kommentarer
Postat av: carro

åååååååh jag dööööööör för deras chai :)

2008-11-07 @ 18:40:42
URL: http://carroolofsson.blogg.se/
Postat av: Sarisen

som omväxling då ;) chailatten var dunderbar!

2008-11-07 @ 21:38:32
URL: http://s91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0