skön känsla

Äntligen hemma. Efter en lång dag med både målning av tak, målning av golv, köpning av golv och allt var det var så är det skönt att sätta sig ner med datorn i famnen. Ja, det var det vi hann med idag och det var riktigt bra. Nu är det bara att vi ska måla en gång till på väggarna (pappa gör nog det ikväll eller imorgon) och lägga golvet. Och sen ska vi style:a lite (=ganska mycket) på det också.

Om en stund tänkte jag knyta på mig löpardojjorna (utan att känna verken från en hel målardag) och ta mig ut på en jogg för att sedan duscha och äta middag! Sen ska jag ringa min Moa också. Puss på henne och kram på er!


Haha. Eliten.


Kommentarer
Postat av: Sara

tuff bild!

2008-11-09 @ 17:41:19
URL: http://s91.blogg.se/
Postat av: Moa

Tjejer som vill nått :) Massa kramar till dig!

2008-11-10 @ 10:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0