tisdag

Tisdag betyder olka-schema-varje-vecka för oss smipare. Vi har visserligen spanska varje tisdag men sen är det olika vad vi gör resten av dagen. Idag hade vi redovisningar genom samhälsskunskapslektionen. Det var väldigt roligt att se alla redovisningar då många hade väl utformade teatrar etc. Problemet var bara att det blev "lite" försenat så vi satt och lyssnade i flera timmar och fick inte lunch förrän efter ett. Det var lite frustrerande och det blev en aning svårt att koncentrera sig där på slutet för att man var så hungrig. Efter lunchen var det pang slut på skoldagen i alla fall och nu har jag utfört lite pluggande och surfande.

Klockan sex ska jag iväg på ett värdmöte på Friskis och jag ska äta innan. Mamma gjorde en grön ärtsoppa igår som jag ska äta idag. Intressant. Hoppas det smakar tokgott :)



Hoppas ni har haft en bra dag och får en bra kväll, kram!

Kommentarer
Postat av: Toan

Å, de var ett nytt leende. Källman lägget sig på lite variation :)

2008-11-04 @ 21:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0