Den fantastiska helgen:

Tjobreee!

Nu är jag hemkommen från Eskilstuna som jag har vart i hela helgen! Det var verligen grymt kul! Efter skolan åkte jag och Moa till tåget som gick mot Ekils...
  
 
Tillslut kom vi till Paula som vi inte hade träffat på flera långa veckor! Jättekul var det! Vi lagade lite gott (!) käk och sådär! Sedan fixade vi oss till Lotus där Erik the man skulle spela... :)
 

Sen bar det av mot Lotus, det var verkligen riktigt kul och värsta draget! Liksom "Turnépremiär, ho ho ho!" Haha!
           Ja, här var liksom redovisningen för kvällen.... den var pimp :)

På lördagen var vi med Paula i Stallet, hon ville se oss mocka (heter det så?) och allt som här där till.... Vi var liiite sega så det gick inte så fort. Sen hade vi inte ätit nåt heller PLUS att vi hade de värsta skavsåren man kan ha av våra skor från fredagen så vi var "lite" borta.. ;) Men jag gillart! Sen blev det bara en myskväll hemma hos Pauuuie. :)

Idag åkte vi som sagt hemåt till Uppis :) Tråkigt att åka ifrån Eskilstuna-tjejen liksom.... :/ Menmen...
På väg hem:

Okej, n pallar jag inte mer.... Jag tror jag har blandat ihop bdb och blogg.... ;) Aja, ha en bra söndagskväll! :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Fan va kul vi hade det i helgen....saknar det! Nu e det måndag, regn och plugg....

2008-04-07 @ 08:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0