fryyyyser gör jag, aaaa det gör jag

Hej!

Sitter för tillfället i min röda soffa och kollar lite grann på Spårlöst som går på fyran.... Lite kul är det, men lite segt. Men det är ju så synd om de som inte träffat föräldrarna sina.... Nu ska de just plinga på pappans dörr där han bodde förut... stackare! Hon är jätteledsen/nervös :(

Tog mig nyss en liten dusch och ska efter det här packa till Eskilstuna! :) Ska bli jättekul att träffa Paula igen! Var så längesen som vanligt! Vi träffas lite för sällan alltså... :/ Bättring på det hörni.... :)

Imorn har vi ett mattetest som jag inte har pluggat kanske så mycket som jag borde... Hoppas det går bra. Önska mig lycka till!

Jag borde sätta på mig lite mer kläder i och med att jag fryser. Tack och hej..... Där försvann min lättklädnad. :( he he

Nej nu har jag inte tid med mer skitsnack.... puss på er! Imorgon far jag till e-tuna mina vänner :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0