George Michael - Careless Wisper

   

Oboy, vilket vacker väder.


Idag hade jag en lektion. Engelska klockan ett, väldigt skönt! Sånna dagar är mycket värt såhär i vardagen :) Gick upp runt halv tio när solen lös genom fönstret! Åååhh, va härligt! Åt en mysig frukost och sen satte jag mig i solen ute på min uteplats! :) Jätteskönt, det var ju riktigt varmt idag! Sen cyklade jag till skolan i min fjällrävenjacka (dock inte bra i jackan ;)) som jag hittade i källaren, mammas gamla :)

Efter skolan va jag en stund på stan - det var fortfarande sol! Man blir så glad av sol! Värsta glädjespridande ju! Gillart! Tänk va depprimerande det skulle vara om det regnade. Men nu är det soooool! 

Jag är fortfarande förkylld..... pallar inte :( Men tror jag ska träna imorgon ändå, jag dissar min sjukdom. Nu ska jag läsa igenom lite plugg och sen bara chilla oh kolla på Andra avenyn. :)

Jag har fastnat för en jättehärlig låt! George Michael - Careless Wisper, check it out!

Ha en skön kväll. Puss&kram!


Kommentarer
Postat av: Moa

Oboy, det där var det värsta jag vart med om!

2008-04-16 @ 09:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0