Goderafton allesammans i försammlingen

Tja alla fans!

Hur e läget liksom? Hoppas ni njuter av livet!

Jag har precis kommit hem från en liten intervju om att bli Värd på friskan. Hoppas det gick bra, dom skulle komma med besked i veckan så jag får veta det snabbt satt säga..... woups.

Jag började iaf skolan tjugo i nio med en föreläsning som var intressant med lite influenser av humor, det gillar jag. Sen åt vi wook och sedan bar det ner mot stan, där vi skulle besöka Tingsrätten med klassen. Det var även det intressant att beskåda. Det handlade om misshandel, ett förhållandevis litet brott men ack så intressant att titta på. När denna händelse var svald gick jag och Moa Malin till mötes. Trevligt att träffas, lite kort dock....

Ojoj, nu var mannen på radion!

Ha det bra ikväll, tänkte dra lite tv och kanske lite te nu! Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

haha tack :)

2008-04-23 @ 18:09:14
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0