Historiaaaa

Tjohoo!

Sitter för tillfället på en historialektion som är avslutad..... Hooo... Min historiauppsats är i alla fall snart fullständig. Men jag vet inte om den är innehållsrik.... Den kanske är för lång också, det vet jag inte. Igår när jag skrev på den den så var jag just klar typ, och så sparades det inte! Liksom yeees... Så jag skrev om det. puuuhh.

Nog om det. Idag ska jag gå klart skolan och sen ska jag på ett intensiv-pass. myseet (som malin skulle säga)!

Nu ska jag snart pysa iväg på matte. Mycket trevligt med roliga/konstiga/intensiva/flummiga/ lars som är en rackare på att ge mig skrattattacker..... Han är typ bakis varje dag.... gulligt.

Puss&kram! Din egna Marrrrris


Kommentarer
Postat av: gullet

jag gillar Lars kaffekoppar och fniss.....bakislars i mitt hjärta!

2008-04-02 @ 10:01:34
Postat av: gullet nummer 2

Jag vet..... Han är underligt bra

2008-04-02 @ 10:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0