Jag är fin.

Hello sweden!
Idag är det fredag. Jag sitter bredvid min oerhört trevlige, ambitiöse, nogranna och fantastiska kompanjon Linnéa. Vi sitter i matsalen och föröker planera Italien resan istället för att räkna 8 sidor matte. vi har kul.
Det var blandad mat i skolan idag. Jag drack vatten som vanligt, tog även en apelsin...
inför helgen finns inga planer, eventuellt en middag med släkt ochfamilj.
Jag överväger såvida jag ska studera matematik eller det engelska språket...
Ehh jaha.. jag vet inte. Det talas om glass i närområdet. Jag blir lite sugen måste jag medge, särskilt nu när det lockas med halva priset!!!!!!!!!!!!!
det är en del sol utom hus. det glädjer mig eftersom att jag då harmöjligheten att ta en liten promenix efter skolans slut med TRULLEBULLE.
Det var väll allt jag hade i tankarna under denna halvminut. nu gäller det.
EN STOR MUSTIG SMÄLLKYSS TILL ER ALLA FRÅN OSS ALLA( MARIS OCH LINNIS)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0