Jag har klipp mig!

Tjo broschään!

Solen lysen in i rummet genom fönstret och jag bara njuter!

Efter en kort skoldag med endast två lektioner åkte jag ner på stan och satte mig vid bryggan med Sara och sooolade! Jätteskönt och varmt. Sen for jag iväg till frisören, det var väl dags skule man kunna säga.... (Sara skulle också klippa sig - sammanträffande. Båda var lika skrajja) Men jag hittade ju inte dit.... Den ligger så insvept bland alla hus, typ vid musikens hus, fast mer åt mitt håll.... hehe, dålig beskrivning. Aja, efter lite letande hittade jag iaf! Tror det blev bra, ni får ta er en titt själva när ni ser mig :)

Bilder från schteeeek i skolan och vid bryggan:
   

Nu håller jag på att fylla i en grej som vi gör i skolan om vatten. Hur mycket vatten man använder per hushåll. Det är ju inte lite kan jag ju säga.... inte bra, inte bra. Det är en undersökning som vi är med i. Vi ska sedan jämföra med andra länder som också gör det och se skillnaden tror jag. Det sämsta måste ju ändå vara att köpa vatten på flaska när det redan finns vatten i kranen som är jättebra! Så onödigt!

Aja, nu ska jag sluta tjöta. Stor kram på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0