Jason Mraz - The Remedy

Hej trevlige bloggläsare!

Måste börja med att säga att jag är överlycklig av detta vårväder! Kan det bli bättre?! Nej.

Just nu: Knaprar på en apelsin.... nej smaskar. Fast det är MASSOR av kärnor så det blir ju lite av ett knaprande. :S

Dagen: Började med att jag inte var så värstans trött när jag vaknade vid sju vilket är underbart! Det var på grund av att jag la mig i tid! Så extremt värt att göra det! Då är man pigg liksom! (Kom jag på det nu?)
   Skulle i alla fall iväg till skolan och gick ner till cykeln men insåg att min cykelnyckel var borta...... Jättejobbigt, så jag fick ta bussen i det vackra vädret, inte läge. Aja, jag kom i alla fall till skolan. Jag hade inte så många lektioner, det är ju en massa nationella prov så om man har gjort dom så blir det liksom en massa timmar ledigt. Dom timmar ägnar man på solen! Satt ute en hel del och solade, jätteskönt! Plus att man bli lite brun förhoppningsvis..... eller kanske bara lite röare än vanligt..? Eller va säger ni?
   Jag gick i alla fall hem pga min cykel.... en aning irriterande...! Det tog mig hela 50 min, tar liksom 20 med cykel, aja, det var ändå rätt skönt att promenera hem. När jag kom tog jag mig lite havregrynsgröt och så ringde jag min mors mor, mormor. Jag måste hjälpa henne att städa så jag gick till hennes andrahem - kyrkan ;). Det är riktigt mysigt där, och mormor är även hon mysig och glad! Sen vandrade jag hem och åt pastasallad och nu sitter jag här.

image64


Ja..... idag har det blivit en del gående alltså, det får bli dagens träning.

Shit vad tiden har gått fort på sistone! Verkligen! Det är typ sex veckor kvar i skolan, nästa vecka är det sista april.... Snart går jag väl i pansion.... Oouups.... :)

Ha en bra kväll! Puss!

Kommentarer
Postat av: Moa

Jo...i början blir man nog lite rödarrre än vanligt, men de är det värt :) Fan va steeek jag såg ut på den där bilden , eller typ gangstha, haha! pussis

2008-04-21 @ 20:16:37
Postat av: Maria

FETT STEK SÅG DU UT!

2008-04-22 @ 17:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0