Jätteglad + summering av helgen!

Tjenare alla stekare!

Nu börjar helgen lida mot sitt slut men det känns inte så tugnt! Jag har tagit det lugnt hela helgen vad det gäller festande osv. I fredags var jag och Hoe hos mig och tog det lugnt, först var vi på stan i shoppade lite :) Sen gjorde vi en god middag bestående av lax, pressad potatis och sallad! Vi tog oss sedan en titt på tv:n, det var jättemysigt och skönt! (att kolla tv alltså)

På lördagen gick vi upp förhållandevis tidigt och gick en 35minuters-promenad innan frukost. Sen åt vi gröt med rivet äpple, hårdmacka med leverpastej, tomat och citronpeppar på och en kopp kaffe. Verkligen jättegod frukost! Sen cyklade vi iväg till Friskis Väderkvarn och lämnade in tidkort för jobbet, sen gick vi en runda på stan, träffade lite folk., bland annat Hannah som var ledsen för att Italienarna hade åkt hem :( Vi gick även förbi musikens hus där Tove jobbar, hon var i full fart - såg bra ut ;) Efter en trevlig vistelse där cyklade jag och moa hem i det extremt våriga och mysiga vädret och gjorde i ordning tacos! Tove var på ingång nämligen! Det var en rolig kväll med lite planer för både sommaren, veckorna framöver och en resa i trean! Kul! :) Plus att vi gjorde en grymt god smoothie som innehöll vaniljyoghurt, hallon och musli!

Idag har jag svoit över hos Moa den lilla flickan. Även denna morgon gick vi en promenad innan frukost, det är väldigt skönt! När vi kom in från det fina vädret även idag så åt vi en smoothie gjord av yoghurt, banan och musli! Och så åt vi hårdmacka med diverse pålägg och kaffe :) Sen gick vi ut på balkongen och satte oss och solade lite. Snart bär det av mot stan!

Ha en mycket trevlig dag i solen allihopa!

Kommentarer
Postat av: Moa

Tack för helgen pudding!

2008-04-20 @ 13:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0