Lördag - partydagen! ;)

Tjeeeeeena!

Idag har jag vart och jobbat på friskis, det var myspys. Och nu har jag precis tillagat pasta, köttbullar och en mustig sallad..... jag var så sjuk sugen på köttbullar, har inte ätit det på baaooooouuutaänge :) Det va gott iaf. Nu har jag precis ställt i ordning i köket och ska snart ta mig en dusch!

Ikväll ska jag till Kristin för att fira henne och Christina! :) Ska bli mäkta kul. Jag och Moa har smort ihop en extremt angenäm present.... :)

Igår besökte Hals mig, det var ju nämligen så att Så ska det låta var väldigt intressant just denna gång :) Japp. Segerstedt gästade, han skrek ju bra, varför inte vinna liksom? Men han var söt, lite annan frisyr och såg ut som en uggla ;) Det var meganice, sen kollade vi på Vart fan är mitt band?, med Magnus Uggla. Känner lite connection med Uggla och segerstedt.

Jaja, nu ska jag röja lite på mitt rum och måla naglarna och duscha och fixa allt möjligt faktiskt :) Ciao!

Kommentarer
Postat av: amanda

haha pappa kollade det, då sa jag att jag va 100 på att du och moa satt bänkade;P

2008-04-13 @ 12:00:15
URL: http://omamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0