Mys

Hej!

Nu rullar Talang på tv:n och jag har framför mig en mysig hemmakväll. Känns jätteskönt! Ska upp ganska tidigt imorrn så det passar ju att vara utvilad.. ! :)

Efter skolan idag åkte jag och Moa ner på stan och satte oss på uteserveringen på Joel´s. Det var jättevarmt och bara mysigt! Det var så extremt varmt så det var bara att steka liksom ;) Christina och Tove kom också, vi alla tog en varsin smoothie, alla av olika smak! Verkligen den perfekta drickan i solen! Tyvärr hann jag inte ta kort på de när det var innehålle i.... :( he he...

  

Sedan gick vi mot Restaurang Papparazzi. Den är jätTemysig med mycket god mat. Jag åt kycklingfilé med klyftpotatis, sallad, jordgubbar och en sås av hallon och jordgubbar om jag minns rätt!

 

Nu ska jag kolla vidare på tv:n och knapra på ett äpple :) Ha en skön kväll vad som än händer! Puss!

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Härliga bilder :)

2008-04-25 @ 23:27:22
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0