Myser med Truls :)

Hejsan!

Idag har jag haft två lektioner sen lunch och sen for jag med stormen till Moa och fixade och trixade :) Sen cyklade jag hem i det vackra vädret längs ån - mysigt, men varför måste det vara dessa stenar längs ån?? jobbigt at cykla på ju!

När jag kom hem åt jag mat och chillade lite, sen gick jag ut på en promenad vid gamla uppsala högar. Mamma var ute och sprang med Truls så dom kom precis tajmat så att jag kunde ta över Trullebulls. Så då gick jag med han hem studsande. :) Agradable y exelente.

Imorgon har jag inte så värst mycket lektioner heller.... :) Typ Engelska nationella på morgonen och sen ska jag räkna lite matte, äta lunch och sen har jag bara en lektion på eftermiddagen - Ulandskunsap! :)

Nu ska jag kolla på tv och dricka te. Pusssvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0