PARTYYYY!

Hej!

Nu har jag gått i skolan. Jag sitter hos Moa, vi ska snart ta oss lite kaffe. Men våran dag har varit lite skoj sådär :) Vi började med lite random matte i en timme och sen hade vi inte nån "lektion" tills klockan två så vi åkte hem till Molito.... :) Vi chillade lite och sen när klockan närmade sig tolv så cyklade vi iväg till skolan igen och åt mat! Mumsi, det var nån makaronigratäng :) Sen gick vi på journalistikarnas föreläsning istället för väran klockan ett. Så vi sparade en timme ;)

Nu kommer mois med kaffe, tack <3 hihh lol

Tjejen är skojig.... Hon går runt i partykläder såhär mitt på dan.... ja varför inte? :) I like it,...... a lot.

Jag älskar kokosdricka, den gör kvällen

Pusspuss

image55 Jättesöt, min lilla idis :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Party kläder på dagen, nya modet eller kan hon inte släppa helgen?;)

2008-04-08 @ 17:55:36
Postat av: Maria

Nej precis, svårt att släppa ;) Men kanske nya modet, vem vet....!

2008-04-08 @ 22:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0