Platt

heiiiiiheiiiineiiineiii )

Har varit i skolan hela dagen, fast det var rätt chill, hade typ tre lektioner, slutade efter lunch! :) Snart ska jag äta och sen ska jag vandra ner på stan och kvällsfika med Malin och Moa - Zakkebrudarna liksom!

Idag bestämde jag typ att jag ska till Italien i sommar också! Värsta härligt ju! Linnea min trogna vän brukar vara där på somrarna så hon känner stället satt säga ;) Så vi flyger dit (inte helt bestämt -  men på god väg!) billigt och sen campar vi och lever på typ nudlar, frukt, vatten, sol, bad och feest :) Det kallar jag niiice! (vi ska flyga till nice, hehe)

Idag plattade jag mitt hår.... shit, det är jättelångt! :)

Sooooommar!

image56 Det här är när jag var i Italien för nåra somrar sen, jättehärligt!

Kommentarer
Postat av: sara

haha jag kände ju nästan inte ien dej först idag snyggish :P

2008-04-09 @ 23:34:54
URL: http://s91.blogg.se
Postat av: Jacqueline

ååh! nu längtar man ju värsta mkt till sommaren bara av att se bilden ;O

2008-04-11 @ 22:42:37
URL: http://jacquelinnie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0