ringfrost

Tjooooooooooooo!

Läget? :) Hoppas det är bra med dig! Det förtjänar du efter en lång dag! Det jag undrar är väl liksom lite sådär..... vad händer ikväll egentligen..... ? :)

Jag ska bara ta det lugnt :) Kolla lite på tv och sådär. Just nu lyssnar jag på en skön låt!

Idag när jag vaknade fattade jag inte att det var morgon! Jag var jättejättetrött och hade riktigt ont i halsen! Så jag stannade kvar i sängen och sov en stund till.... till klockan elva typ. Åt frukost och bestämde mig för att gå till skolan. Var där och stannade ganska så länge och pratade massa :) Sen åkte jag hem på pakethållaren till Moa för min cykel var hos henne och sen cyklade jag hem.

Nu har jag just ätit gott: pasta, skinksås och saaallad :)

Ha det bra ikväll allihopa! :) Puss!

image54 Varför var vi tvngna att lämna Eskilstuna? Det var ju kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0