sjukis? :(

Tjena!

Igår tog jag mig ut i det fina vårvädret (nej det var regn) och tog mig en liten kvällsfika på Joel´s med Malllan och Toan. Det var jättemysigt och man borde göra sånt oftare.... Det blir liksom inte att man tar sig samman och gör nåt kul på vardagskvällarna, ändring säger vi till det! ;) Vi kom på en nice grej som ska utföras om nåra veckor! Mer om det då. :)

Idag tog jag en sovmorgon till engelskan som var den andra lektionen för att vi har idrott på morgonen och den kunde jag inte vara med på för att jag är sjuk...! :( Jättejobbigt, fast är inte jätte... typ förkyld och hängig... :/ Hade iaf ingen mer lektion efter engelskan förrän kvart över två så vi åt en riktgit god lunch - lasange! Och sedan cyklade jag, moooeee och linnet till staden och vandrade runt lite, träffade Malen där också, myset ;) Sen åkte vi tillbaka och hade u-landskunskap!

Ikväll ska jag baaaara ta det lugnt, typ kolla på tv så jag klarar av morgondagen. :)

Ha en skön kväll och kolla "min" häst i Eskilstuna, hehe ;) Den är jättegosig!

image57


Kommentarer
Postat av: Moa

haha, din häst!

2008-04-10 @ 23:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0