Snart mat! :)

Hej!

Jag är just hemkommen från intensivpasset på ekeby. Ett mycket roligt pass med en insprierande ledare och mycket folk som man känner som går på det också. Och det är ju kul! :) Snart ska jag äta, ska bli riktigt gott... :)

Ikväll ska jag bara ta det lugnt..... Typ kolla igenom min historieuppsats och sådär.. göra lite spanska... vale balle liksom. Förhoppningsvis lägger jag mig tidigt för jag var ganska så trött idag i och med att jag gick i säng en aaaning för sent... ajaj, inte bra! Måste ju vara pigg till imorgonbitti för då direkt på morgonen är det idrott, vi skulle köra nån slags boxning tror jag :)

En vårkänsla: jag cyklade från friskis utan jacka... med bara en tröja! Åghh, så skönt :) Är riktigt glad för våren! Den är bäääääst.

Juste! Björn beställde biljetter till Talang... va heter det? jakten? 2008? Så då får jag en bijlett iaf. Jag hade glömt beställa men så fanns det!! :) Wihoo!

Nu ska jag surfa in på lite kul sidor......... he he

Ha det bra och ta vara på kvällen mina vänner! Gör något oväntat! Gör något som ni inte brukar! Puss!

image34 Kolla vad härligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0