soft

Halloj på eder alla!

Idag när jag åkte hem från skolan så regnade det. Det var inte en vacker syn men så plötsligt när jag gick på min gata så lyste solen upp! Då blev jag glad! Och så såg jag värsta regnbågen, jättefin. 

Just nu sitter jag bara och softar i soffan... Och det är så det kommer bli ikväll, ska kolla lite tv, äta nötter och dricka te :) Jag har just kollar lite smygtittar på svt.se på Andra avenyn. Det ska jag kolla på ikväll med, aa alltså. Vad ska ni göra? :) Det är endast jag och Truls hemma vilket är otroligt skönt.

Imorgon börjar jag inte förrän klockan ett! Det är ju extremt skönt, har bara en lektion. Så jag ska soooova massor! :)

Ha en bra kväll! Sköt om er, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0