Solen är min bästa vän!

Cool!

Har lite tid över såhär på den fina morgonkvisten, tänkte dra en blogg!

Igår efter Core-passet tänkte ju jag och Moa springa på löpbandet men vi sprang ute! I bara linne och shorts, underbart! Klockan var ändå halv åtta men ändå funka det i de tunna kläderna! Det kallar vi nice!

Idag är det fredag och fortfarande fint väder! Blir så lyckligt! Snart ska jag cykla iväg till skolan och räkna matte och sen lite gegrafi mm. Idag är nog den första (och sista) dagen i denna vecka som vi har en fullständig dag i skolan! Gaanska nice. Vi har haft så mycket hål, och jag gillare.

Iaf, efter skolan ska jag ner på stan och fika sen ska jag äta på någon restaurang på kvällen, ska bli gott :)

Ha det bra idag! Lycka till om du ska göra något presterande! Och vi ses om vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0