Storvreta?

Tjooooooooo!

Sitter med en handduk runt om mig, har precis duschat och ätit efter en joggingtur, det var skönt att komma ut trots att jag gick till mormor och hjälpte henne att städa. Hon är snäll hon.

Ja, det är väl vad min dag har bestått av.... vaknat med god lugn frukost, gick till mormor, städade, gick hem, sprang, duscha, åt. :)

Igår var jag på Friskis hela dagen (det lunktar fortfarande rök från lilla branden men det luktar ju rätt gott.. hehe) det var rätt mysigt och roligt. Började med en jumpa som inte var jumpa utan massa olika danser, kul och prova på. Plus att ledaren var otroligt rolig trots att hon kom från norrland.... neee skoja bara. inget fel på norrland. det är väl ingen fara, som man brukar säga :)

Nu måste jag avsluta.... ska klä på mig och sedan åka till Storvreta.... Japp. Mer info om det kommer senare!

Ha det!

Puss&kontrolerad klapp på kinden :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gjorde vi i skogen? :)

2008-04-27 @ 21:17:01
Postat av: Maria till anonym :)

Håll tyst om det! Shit, det får ju inte komma ut. Då får jag massa skit för det och massor kan bli grymt sura. Inte gött.

2008-04-27 @ 22:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0