Svar

Tjena!

Jag är sjuuuuukt trött, fattar inte varför jag är uppe. Jag har ju börjat lägga mig värsta tidigt och nu är klockan elva...

Menmen, antar att jag "måste" skriva vad jag gjorde i Storvreta ikväll.... Jag och Moa åkte dit för att grabben Hiding skulle spela 20 minuter bort från oss och varför bangar man på en uppfriskning av en annars vanlig söndagskväll? Det var iaf mysigt och han sjöng bra! Mer blev det kanske inte... eller vi fick väl lite "good to know" kanske men..... :) Sen hände det en "insident" i skogen också, nog om det.



Nu ska jag sova, hoppas alla har haft en bra helg! Sanningen är våran bästa vän, med den kommer vi längst! Puss och sov gott! (lägg dig i tid så du är pigg imorn, det är värt. Jag kommer vara trötter :( ajabaja) (jag svamlar)


Kommentarer
Postat av: Moa

Du svamla fett! Men shit va kul att vi typ tyckte de var vääärts landet! hahahhaha! (sthlmare "visit" typ)

2008-04-28 @ 10:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0