Ute på ballen

Hej mina vänner!

Nu sitter jag på balkongen och solar i endast bikini! Är det inte fantastiskt? :) Jag har ätit en jättegod frukost här också och nu dricker jag kaffe med kakao och en liten skätt vaniljsocker. Utsökt!

Snart ska jag cykla iväg till Friskis, det är en dag för alla som jobbar där! Vi ska först träna, sen luncha och till sist gå på några föreläsningar, ska bli kul! Fast vi mestadels kommer att vara inne, vilket inte är jättekul... Jag är beroende av solen, men vi får gå ut och äta lunch i solen iaf! :) Det kommer bli myyyyyyys.

Ja, nu ser jag knappt vad jag skriver faktiskt för solen lyser så mycket. Men det skiter vi i, hoppas det syns när ni läser det bara ;) Nej, nu ska jag sola vidare och snart åka iväg, ha en skön dag och ta vara på solen!!

Puss&kram!

image74

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0