åååhh, härliga brygga

T J E N A !  (Nu har jag röjt på mitt rum, det var jätteskönt!) Idag har jag varit och solat på bryggan! Det var varmt&skönt,
massa sol, pastasallad och skratt..... "fil i trosan" liksom, tack mia&klara för tipset!
Moas arabpappa ska på soundcheck nu. Bara satte.... jag vill inte ta det här och nu.



Nu ska jag snart chilla till köket och laga lite maaat, tror jag ska göra tortellini med pesto, soltorkade tomater och en sallad! Det är så gooott, hehe.... Men i alla fall efter det ska jag kanske till stadsparken idag igen på ett  friskispass, Moa skulle jobba så jag får lite sällskap! Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, nåt förslag?

Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Hannah

jääävla spännis!

2008-07-03 @ 23:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0