drömma sig bort en stund kanske?

Här sitter jag på min ljumna balkong med bikini, solglajjor, kaffe, uppäten smörgås, tidning, tuggummi och datorn och ser solen komma fram genom molnen imellanåt. När solen väl är framme blir det riktigt varmt, det är härligt!

Undra vad man ska göra av dagen idag då.... Kanske ska fixa med min tidrapport till jobbet.... Är kanske dags nu, hehe. Men annars ska jag nog bara chilla idag tror jag, kanske ut och springa eller nåt. Får se :)

Jag kanske drömmer mig tillbaka till Göteborgs
m
ysiga kafféer och gågator med mysiga affärer.
Eller  så drömmer jag  mig bort  till min mysiga
stuga i Norge med en massa mys vid brasan
och långa promenader och bad i en kall älv där
vattnet är från bergens smälta glassiärer. Eller
så drömmer jag mig bort till en lång vit strand
med ett turkost hav och långa partygator i Zakke..
Vad låter mest underbart?


 eller  eller

Kommentarer
Postat av: Hmmmm

Mest härligt skulle vara att ligga på dig......

2008-07-14 @ 15:59:40
Postat av: fashiondarling

Zakke...

2008-07-14 @ 16:02:30
URL: http://fashiondarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0