Bilder

Okej,


På Vaxholmsbåten.


Till en början blev det studsmatta och solning. Till kvällen började vi laga mat. Madde stod för grillningen.


Jättegod mat och tre små fina flickor.


Sedan blev det en hårig näsa och en massa dans och jag näst intil bröt min strupe när jag hoppade in i Moa (HAH) på studsmattan, borde inte hoppa försent på kvällen tror jag, nu i efterhand...


Dagen efter. Madde på sin båt.

Det blev inga bilder på mig eftersom jag tog alla bilder med min mobil, men vad gör väl det. hejjjsvejs!



Kommentarer
Postat av: Moa

Du är så fin!

2008-07-18 @ 19:55:52
Postat av: Anonym

jag håller med moa, du är så fin! hahah som vi pratade om igår ;) puuuuss på dig!

2008-07-19 @ 11:46:18
URL: http://www.metrobloggen.se/malllan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0