hallon i mängder & dagens bild

Tjohoo!

Idag har jag jobbat hela dagen hemma, i min trädgård med massa olika saker. Det var lite tungt ibland men när solen lyste på och när man bara kan plocka hur mycket hallon man vill så funkar det rätt bra faktiskt! Vi har sjukt mycket hallon i våran trädgård, det är gott men det är väldigt mycket jobb med att plocka alla bär... Man kan gärna ta några till mjölken eller filen på morgonen, det skadar inte! :)

Igår var kul, träffade massa som jag inte träffat på länge! Det blev en lång kväll pga malin, men hoppas du hade det mysigt/kul tillslut när du gick upp där igen i alla fall! ;) ;)

Nu ska jag ut och springa.

Jag har lite bloggtorka, ha det najs.


Dagens bild går till ballan - partykungen.

Kommentarer
Postat av: hoe

ballan is our King!

2008-07-19 @ 22:32:01
Postat av: mallan

haha i love u sötnos. fast dt där smset var ju onödigt :P

2008-07-23 @ 18:54:45
URL: http://www.metrobloggen.se/malllan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0