kryssning

Heihei!

Gårdagen var mysig i estocolmo, dock var det lite drygt när den riktiga Allsången började för då hade man ju sett det flera gånger innan redan, men det funkade, det var snyggt.

Idag gick jag upp riktigt tidigt, jag skulle bege mig till Åland över en dag med Malin! Bussen till båten gick/går från Willys där i fålhagen, och på dom breddgraderna har inte jag jättekoll, såatt det blev lite sådär, cyklade först till boländerna nästan, eller nåt.... jaaadu, jag vet inte, jag kom fram till slut iaf! Och då hade jag väl i princip cyklat Uppsala runt på en halvtimme! Bra jobbat för att vara så tidigt på morgonen alltså! Det var  i alla fall väldigt mysigt trotts att det inte var sol (vi hade tänkt sola på Åland)!

Nu ska jag snart cykla till stadsparken och träna med Moi! Ska bli roligt (hoppas jag), fast jag vet inte vem ledaren är så vi får se om det funkar, men det tror jag! Efter träningen ska jag äta det  g o d a s t e  mellanmål jag vet, mjölk med flingor, jordgubbar och nötter! Kan det bli bättre?

nej! :)


Kommentarer
Postat av: mallan

puss på dig <3

2008-07-02 @ 18:39:30
Postat av: moa

var det svårt att välja bild? hade du inte några flera av den där frullan? ööhm.

2008-07-02 @ 21:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0