längtar sönder mig ! ! !

Åååååhhhhh...... Efter att ha tagit mig en titt på malin erikssons blogg så bara längtar jag mer och mer och mer. Lilla söta zakke.... Jag känner bad jag känner sol jag känner party.......jag känner Z A K Y N T H O S !

Tänk massor av soltimmar, hav, strandpromenader, balkonghäng, en svalkande pool, sol, sand mellan tårna, saftig kall vattenmelon, sol, en kall dusch innan mysiga resaturangbesök, fulla krogar, partykläder, mysgia människor, goda svalkande frukostar, kall dusch, sol, jag kan fortsätta men lämnar det där.

Ja. Tänk. UNDERBART! Men tänk allt det här i bara en vecka. Jag känner redan att jag kommer längta tillbaka. Men det tänker vi inte på nu! STEKIGT! :)







 Räcker det så?  



Kommentarer
Postat av: "malin eriksson" ;)

UNDERBART min vän! fan vad härligt vi kmr ha. party, party, party kmr dt att bli :)

2008-07-13 @ 23:14:52
Postat av: "Moa"

SHIIIIIIIT! Jag kan tänka mig TYYYP! längtar jag med!!

2008-07-14 @ 10:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0