okej

Jag jobbade en timme på mogonen sen åkte jag och mamma till Fjällnora. Det var ett tag sen jag var där så det var mysigt. Det var varmt i både luften och vattnet vilket var skönt! Nu har jag packat lite till Norge och ska städa ut ett par lådor i mitt rum sen ska jag ta över alla grejer till mamma och fixa lite saker där inför imorgon då jag, mamma, annika och mammas kompis och hennes barn ska åka till våran stuga i Norge. Jag ska övningsköra en bit, det ska bli jätteroligt.


Stockholm förra året med Iced capuccino.

Kommentarer
Postat av: Moa

Hoppas du har det underbart i Norge!

2008-07-27 @ 21:11:25
Postat av: horisen

Du kommer hem idag!!!!!!! Skönt :)

Nu ska jag iväg och jobba nån timme., har ont i huvudet å sådär, jag och Malin var hos Joel igår så har inte sovit så mycket. Men jag antar (räknar stenhårt) med att du ringer när du llegar en la casa mi amiga! Pusspuss

2008-08-02 @ 11:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0