orange

Jag sitter och spanar på mina oranga tånaglar. Jag passade på att måla ett lager oranget när jag var hos Moa, det är ju otroligt snyggt, eller hur?

Det blev en stadsjogg där efter datorsittande i alla fall, det var väldigt skönt. Det är så härligt när man är igång med träningen, fast det har jag väl vart ett tag men ändå.. Jag har städat på rummet också, som man alltid kan göra.... Det är skönt det med, alltid hittar man nåt roligt som man har glömt bort. Jag provade nåra pumps, vilket är vackert..

Ikväll är det SATC på tv, det måste ses! Är inte vi lite som dom här? Hehe, det var nyår.


Kommentarer
Postat av: Moa

Haha jo de är vi fan! du springer i stan jag springer i skogen. hmmmmm i feel like a lantigirl!

2008-07-14 @ 19:54:20
Postat av: Alexandra

JAA jättesnyggt!! :)

2008-07-14 @ 22:55:08
URL: http://whattowear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0