pics!

Tjoooo! Klockan är nu snart två och jag har packad upp i princip hela min väska! Det är alltid skönt att göra det så snabbt som möjligt, när jag var liten kunde jag vänta flera dagar med resväskan halvt uppackad, men det är ju mycket skönare att bara ha det gjort.... Så varför inte göra det på natten? :)

Ikväll var jag hos Madde (som jag kanske nämnde?), där var även Malin och Mathilda! Kul att ses tjejer! Det var mysigt, vi satt ute i trädgården och pratade. Tyvärr hände det en jobbig sak men jag tror det löste sig? Sååååå stort var det ju inte.

Okej, lite bildspel från  G ö t e b ö ö r g  kanske?


Det var vårat favoritlunchställe!


Moa i Göteborg.


Nyinköpta solbrillor och sjukt god sallad på favvostället!


Mmmmm!


Det här är mina shoppingoffer, kommer säkert bättre bilder imorgon.


Smycken: armband, ring och örhängen.

Nu ska jag slagga och sova ut imorgon, gud vad skönt! Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad cooozy ni har haft :)

2008-07-11 @ 12:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0