sommarfrukost och storrensning!


Jag gick ut på gården och plockade mig en skål hallon till mjölken, underbart gott och barndomsminnen!


Idag har jag rensat bland mina kläder heeeeeela dagen. Jag fattar inte hur mycket kläder som kan gömma sig.... Kläder som jag har ärvt (och inte ens använt) har legat i min garderob längst in i flera år och jag har inte sett dem, helt sjukt! Nu är det i alla fall jättefint och kontrollerat i alla lådor och en HEL flyttkartong med kläder tog jag bort från mitt rum. Shit, att det fick plats förut liksom. Haha, glömde bort att ta före- och efter-bilder men kolla här... Första bilden: Efter allt gammalt har tagits bort, heeeeeelfräscht nu ju! :) Andra bilden: Massa kläder och diverse konstiga prylar.

Jag har även tvättat en massa idag, käner mig som värsta hemmafrun, men så får det väl vara ibland känner jag... Nu sitter jag med en turban på huvudet efter en dusch som var efter en middag som var efter en promenajks. Ikväll tror jag det blir party.

Snart tänkte jag lägga upp lite pics från sommaren i skärgården :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0