Träffade linnet på stan :)

Hej schan.

Ett tag sen jag skrev... Har inte riktigt suttit vid datorn så mycket tror jag, eller nåt! Kommer inte riktigt ihåg. Men nu är jag igång tror jag mig veta.

Igår och idag var ett "M&M-dygn" vilket betyder Moa och Maria är med varandra i minst ett dygn. Det var ett tag sen och det var roligt. Vi var hemma hos mig och mest "va". Åt god mat och gick en mysig kvällspromenix.

Idag gick vi upp hyffsat tidigt och gjorde en jättegod frulla! Verkligen. Ho. Okej, en hallon-banan-mjölk-smoothie, nyttiga grova scones med keso och paprika och kaffe till det. Kan det bli bättre?! Frukostfantaster som vi är så var vi grymt nöjda iaf.... Det kan man leva på länge... I alla fall så tänkte vi åka ner på stan ganska direkt efter men det regnade, åskade och blixtrade så extremt mycket så det var inte så lätt. Vi väntade istället vid datorn lite och helt plötsligt slutade skyfallet! Jippie! Så då åkte vi ner på stan. Först till Friskis väderkvarn och fixade lite med jobbet och sen ner på stan. Jag köpte en grå lite längre stickad kofta och Moa köpte en present till hennes mamma och fixade nåt mer. Sen kollade vi på resor till Thailand. Det är inte alls säkert att vi ska åka, men kanske i Påsk! Vi träffade Linnea på stan också! Har inte sett hennes på hela sommaren, vi ska ses och ta en lunch i veckan! Trevligt!


Kommentarer
Postat av: Mois

Våra frukostar e inte att leka med!

2008-07-22 @ 16:49:00
URL: http://moahals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0