update

Tjena! Igår var jag på stan och kollade runt lite, kommer inte ihåg om jag inhandlade nåt. Men det borde jag inte gjort för jag har inte direkt mycket cashisar nu. Jo, jag köpte visst nåt! Ett solglasögonfodral i silver, fett coolt! Från h&m, på rea! Efter vi hade gjort stan så åkte jag hem till min mormor och städade hennes badrum, dammsög lägenheten och gjorde rent ett köksskåp! Och så fick jag pengar för det, snällt, :).
Jag var hos henne enda till klockan åtta nångång då jag mötte upp Moa vid filmstaden, vi gick och köpte nötblandning till Sex And The City! Vi som inte hade sett den än.... Men det var fett yao bra! Verkligen mysig och rolig film! (Nu kom jag på att jag köpte pumps också,, ojshaaan)


Idag skulle jag ha åkt och badat med Moa och hennes mamma men det var inte så bra väder oh vind så vi ställde in det.... Syyynd, men vi hade det mysigt ändå. Åt en jättegod frukost på balkongen med filtar, målade naglarna och rensade massa lådor med kläder!


Mamma hade gjort sushi igår som jag åt nu när jag kom hem, det var gotti! Snart ska jag ut och springa och gud vad jag måste kolla mitt bankkonto också, vågar knappt, haha.



P u s s

Kommentarer
Postat av: Moa

Satc var drömmen!

2008-07-13 @ 20:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0