:)

Tjosan!                                                                                                                                                                                  (hahah) 


image158

Igårkväll var jag med Sara, Moa, Gordon och Fredrik. Det var kul vare, innehållsrik kväll, även fast det inte blev som vi tänkt, haha.... Men det var kul, vi hängde på bryggan, vi åkte cykeltaxi, vi gick en heel del, vi gjorde nästan "inbrott" på en båt, vi var påväg till bj, vi var på våg till skyttorp men hamnade ändå tillslut hemma hos mig i Tunabackar. :) :)

Idag har jag vädrat mina lakan och solat. Snart tänkte jag ta tag i mitt rum ännu mer, städa lite och packa till pappa.

Vädret är så konstigt idag. Typ vit himmel men varmt. Jobbigt. Jaja. Hoppas dagen har varit värd för allihopa.



Puss&kram // marris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0